Prens Williams Covid 19 Aşısı Oldu
İNGİLTERE
20.05.2021 - 16:27, Güncelleme:
20.05.2021 - 16:27
Prens Williams Covid 19 Aşısı Oldu
Kraliçe II. Elizabeth’in torunu Cambridge Dükü Prens William, corona virüsü salgınından korunmak için ilk doz aşısını oldu.
Corona virüsü salgını ile mücadele devam ederken İngiltere kraliyet ailesi üyeleri de corona virüsü aşılarını yaptırıyor.
Kraliçe II. Elizabeth’in torunu Cambridge Dükü Prens William, sosyal medya hesabından corona virüsü aşısının ilk dozunu yaptırdığını duyurdu.
Geçtiğimiz yılın Nisan ayında corona virüsü testi pozitif çıkan 38 yaşındaki Prens William Londra Bilim Müzesi’nde Salı günü yapıldı.
Kraliçe II. Elizabeth’in torunu Cambridge Dükü Prens William, corona virüsü salgınından korunmak için ilk doz aşısını oldu.
Corona virüsü salgını ile mücadele devam ederken İngiltere kraliyet ailesi üyeleri de corona virüsü aşılarını yaptırıyor.
Kraliçe II. Elizabeth’in torunu Cambridge Dükü Prens William, sosyal medya hesabından corona virüsü aşısının ilk dozunu yaptırdığını duyurdu.
Geçtiğimiz yılın Nisan ayında corona virüsü testi pozitif çıkan 38 yaşındaki Prens William Londra Bilim Müzesi’nde Salı günü yapıldı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.