Cambridge Düşesi Kate, kendini karantinaya aldı

İNGİLTERE 05.07.2021 - 13:17, Güncelleme: 05.07.2021 - 13:17
 

Cambridge Düşesi Kate, kendini karantinaya aldı

Cambridge Düşesi Kate Middleton, COVID-19'lu bir kişiye temas etmesi sonrasında kendisini karantinaya aldığını açıkladı. İngiliz Kraliyetinde Cambridge Dükü Prens William’ın eşi Cambridge Düşesi Cambridge Düşesi Kate Middleton kendini karantinaya alıyor. Kensington Sarayı tarafından yapılan açıklamada, Middleton’ın korona virüs tespit edilen bir kişi ile temaslı olması nedeniyle kendini karantinaya aldığı ifade edildi. Middleton’un herhangi bir semptom göstermediği, ancak tedbir amacıyla böyle bir karar alındığı aktarıldı.

Cambridge Düşesi Kate Middleton, COVID-19'lu bir kişiye temas etmesi sonrasında kendisini karantinaya aldığını açıkladı.


İngiliz Kraliyetinde Cambridge Dükü Prens William’ın eşi Cambridge Düşesi Cambridge Düşesi Kate Middleton kendini karantinaya alıyor. Kensington Sarayı tarafından yapılan açıklamada, Middleton’ın korona virüs tespit edilen bir kişi ile temaslı olması nedeniyle kendini karantinaya aldığı ifade edildi. Middleton’un herhangi bir semptom göstermediği, ancak tedbir amacıyla böyle bir karar alındığı aktarıldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve turkishpress.co.uk sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.