Londra derbisinde kazanan Chelsea oldu
SPOR
05.02.2021 - 11:21, Güncelleme:
05.02.2021 - 11:21
Londra derbisinde kazanan Chelsea oldu
İngiltere Premier Lig’de yapılan Londra derbisinde Chelsea, deplasmanda Tottenham’ı 1-0 mağlup etti.
Londra
Ligin 22. hafta karşılaşmasında Tottenham, Chelsea'yi , Tottenham Hotspur Stadı’nda konuk etti.
Chelsea, maçın 24. dakikasında Jorginho'nun penaltıdan attığı golle 1-0 öne geçti, ilk yarı bu skorla tamamlandı.
İkinci yarısında gol sesi çıkmayan Londra derbisinde, Chelsea, rakibini 1-0 yendi.
Bu sonuçla Chelsea, puanını 36'ya yükseltirken Tottenham 33 puanda kaldı.
İngiltere Premier Lig’de yapılan Londra derbisinde Chelsea, deplasmanda Tottenham’ı 1-0 mağlup etti.
Londra
Ligin 22. hafta karşılaşmasında Tottenham, Chelsea'yi , Tottenham Hotspur Stadı’nda konuk etti.
Chelsea, maçın 24. dakikasında Jorginho'nun penaltıdan attığı golle 1-0 öne geçti, ilk yarı bu skorla tamamlandı.
İkinci yarısında gol sesi çıkmayan Londra derbisinde, Chelsea, rakibini 1-0 yendi.
Bu sonuçla Chelsea, puanını 36'ya yükseltirken Tottenham 33 puanda kaldı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.