Birleşik Krallıkta Oy verme işlemi başladı
Birleşik Krallıkta Oy verme işlemi başladı
Birleşik Krallık'ta oy verme işlemi başladı
Türkiye'de 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili seçimleri için Birleşik Krallık'ta yaşayan Türk vatandaşları, Cumartesi günü başkent Londra ve Edinburgh kentlerinde oy kullanmaya başladı.
Türkiye Cumhuriyeti Londra Büyükelçisi Abdurrahman Bilgiç’de ilk gün oyunu kullandı.
Bilgiç; “Oylama, demokratik olgunlukla, huzur içerisinde ve sağlıklı biçimde sürüyor. Londra gibi Edinburg'da da oy verme işlemleri başladı. Demokratik hakkımızı kullanalım ve irademizi sandığa yansıtalım”
Şeklinde açıklamada bulundu.
İlk günden yoğun ilgi oldu, bir vatandaş oy kullanmaya baklava ile geldi.
Londra’da Olimpia fuar merkezinde Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yoğun ilgi ve katılım gösterdiği oy verme işlemleri renkli görüntülere sahne oluyor.
Naciye Batkitar isimli vatandaş oy kullanmaya giderken beraberinde götürdüğü baklavaları ayrım yapmadan tüm siyasi partilerin görevlilerine ikram ederek örnek bir davranış sergiledi.

Naciye Batkitar:
Ben Ak parti seçmeniyim oyumun rengi belli oy kullanmak üzere giderken yanımda 2 büyük tepsi ev baklavası açıp götürdüm orda bulunan tüm sandık başkanlarına ikram ettim, herkes çok mutlu oldu ve şaşırdılar böyle bir düşünce için çok tesekkür ettiler, bazı sandık başkanları “sadece kendi partinize ikram edersiniz diye düşündük” dediler, bende hayır hepiniz için yaptım tatlı yiyelim tatlı geçsin Kardeşlik içinde geçsin diye yaptım deyince hepsi çok mutlu oldu, “bu büyük bir incelik” dediler.
Vatandaş olarak hem görevimizi yaptık hemde ordaki görevlilere ufak bir ikramda bulunduk.
Ülkemiz için hayırlı olsun.
Şeklinde konuştu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.