Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan oyunu kullandı: Sonuçların Türk demokrasisi için hayırlı olmasını diliyorum

GÜNDEM 14.05.2023 - 12:51, Güncelleme: 14.05.2023 - 12:51
 

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan oyunu kullandı: Sonuçların Türk demokrasisi için hayırlı olmasını diliyorum

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekilliği Seçimi için oyunu, Üsküdar'daki Saffet Çebi Ortaokulu'nda kullandı.
Okul bahçesini dolduran vatandaşların sevgi gösterilerinde bulunduğu Erdoğan'ı, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Osman Nuri Kabaktepe ile diğer ilgililer karşıladı. Başkan Recep Tayyip Erdoğan eşi Emine Erdoğan ile "3279" numaralı sandığın bulunduğu sınıfın önünde sıraya girdi. Sandık görevlileriyle tokalaşan Erdoğan ile Emine Erdoğan, gerekli kontrolün yapılması için kimliklerini sandık görevlilerine verdi. Başkan Erdoğan ve Emine Erdoğan, kabine geçerek oylarını kullandı. Başkan Erdoğan ve Emine Erdoğan, oy zarfını sandığa attıktan sonra mührü teslim ederek imzalarını attı. Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın oy kullandığı "3279" numaralı sandıkta 380 seçmen vatandaşlık görevini yerine getirecek. Seçmen listesinde Başkan Erdoğan 175. Emine Erdoğan da 174. sırada yer alıyor. TÜRK DEMOKRASİSİ İÇİN HAYIRLISIYLA BİR GELECEĞİ RABBİMDEN NİYAZ EDİYORUZ Kimliğini çıkararak oy kullanacağı sınıfa giren Erdoğan, sırası geldiğinde burada sandık görevlileriyle tek tek tokalaştı. Pusula ve mührü alan Başkan Erdoğan kabine girerek oyunu kullanırken, peşinden eşi Emine Erdoğan da oyunu kullandı. Sandığa hayırlı olsun diyerek zarfı atan Erdoğan imza işleminin ardından açıklamalarda bulundu.
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekilliği Seçimi için oyunu, Üsküdar'daki Saffet Çebi Ortaokulu'nda kullandı.

Okul bahçesini dolduran vatandaşların sevgi gösterilerinde bulunduğu Erdoğan'ı, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Osman Nuri Kabaktepe ile diğer ilgililer karşıladı.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan eşi Emine Erdoğan ile "3279" numaralı sandığın bulunduğu sınıfın önünde sıraya girdi. Sandık görevlileriyle tokalaşan Erdoğan ile Emine Erdoğan, gerekli kontrolün yapılması için kimliklerini sandık görevlilerine verdi.

Başkan Erdoğan ve Emine Erdoğan, kabine geçerek oylarını kullandı. Başkan Erdoğan ve Emine Erdoğan, oy zarfını sandığa attıktan sonra mührü teslim ederek imzalarını attı.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın oy kullandığı "3279" numaralı sandıkta 380 seçmen vatandaşlık görevini yerine getirecek.

Seçmen listesinde Başkan Erdoğan 175. Emine Erdoğan da 174. sırada yer alıyor.

TÜRK DEMOKRASİSİ İÇİN HAYIRLISIYLA BİR GELECEĞİ RABBİMDEN NİYAZ EDİYORUZ
Kimliğini çıkararak oy kullanacağı sınıfa giren Erdoğan, sırası geldiğinde burada sandık görevlileriyle tek tek tokalaştı. Pusula ve mührü alan Başkan Erdoğan kabine girerek oyunu kullanırken, peşinden eşi Emine Erdoğan da oyunu kullandı. Sandığa hayırlı olsun diyerek zarfı atan Erdoğan imza işleminin ardından açıklamalarda bulundu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve turkishpress.co.uk sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.