İngiltere’de 42 yaş ve üzeri aşılanmaya başlandı
İngiltere’de 42 yaş ve üzeri aşılanmaya başlandı
Sağlık Bakanlığı, ülkede Covid-19 karşı başlatılan aşılama kampanyası kapsamında 42 yaş ve üzerindeki vatandaşlara aşı sunulmaya başlandığını kaydetti.
İngiltere’de 42 yaş ve üzerindeki vatandaşları Covid-19 ‘a karşı aşı olmaya davet edildiğini ifade eden İngiltere Sağlık Bakanı Matt Hancock, aşılamanın “çok iyi gittiğini” bildirdi.
HİNDİSTAN’A TIBBİ SEVKİYAT GÖNDERİLDİ
İngiltere hükümeti tarafından, Covid-19’un yeni mutasyonları nedeniyle vaka ve can kaybı sayılarında artış yaşayan Hindistan’a tıbbi malzemelerden oluşan bir sevkiyat gönderildi. Bugün Delhi’ye varan sevkiyatın içerisinde, 200 adet solunum cihazı bulunduğu belirtildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.