İstanbul Boğazı güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldı
EKONOMİ
23.08.2023 - 12:48, Güncelleme:
23.08.2023 - 12:48
İstanbul Boğazı güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, İstanbul Boğazı'nın saat 11.20 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldığını bildirdi.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Guanyın" isimli tankerin arızasının giderildiği, kılavuz kaptan ve Kurtarma-11 römorkörü refakatinde Türkeli Demir Sahası'na emniyetle demirletildiği ifade edildi.
Açıklamada, İstanbul Boğazı'nın saat 11.20 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldığı kaydedildi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, İstanbul Boğazı'nın saat 11.20 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldığını bildirdi.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Guanyın" isimli tankerin arızasının giderildiği, kılavuz kaptan ve Kurtarma-11 römorkörü refakatinde Türkeli Demir Sahası'na emniyetle demirletildiği ifade edildi.
Açıklamada, İstanbul Boğazı'nın saat 11.20 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak gemi trafiğine açıldığı kaydedildi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.